مقالات

آنچه باید در مورد دستگاه تولید پد الکلی بدانید

پد‌های الکلی

پد الکلی

وقتی بنا به دلایلی به آب و صابون دسترسی ندارید یا بخشی از بدن‌تان دچار زخم و جراحت سطحی شده است به هر حال در چنین مواقعی به پد‌ الکلی نیاز پیدا می‌کنید. هر محصول بهداشتی از جمله پد‌های الکلی وقتی به مرحله ساخت و تولید می‌رسد. در اینجاست که در بخش زیادی از دستگاه‌های تولید نقش مهمی را بر عهده دارند و  به این شکل وارد عمل می‌شوند.

از اینرو برای تولید در میزان بالا و نیز البته با سرعت بالا تولید انواع پد ضدعفونی‌کننده الکلی در شکل و فرم‌های مختلف به کمک تجهیزات و ماشین‌های مخصوص انجام می‌گیرد. بنابراین در بخش تولید از مرطوب کردن دستمال‌ها به کمک الکل و … دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای ردیف می‌شوند. در صورتی که تمایل دارید در مورد این بخش از تولید پد‌های الکلی بیشتر بدانید توصیه می‌کنیم تا پایان مقاله همچنان با تیم آواسان همراه شوید.

پد الکلی چیست؟

این روزها پد الکلی توسط دستگاه‌های مخصوص شکل گرفته است تا در هر موقعیتی به بهترین شکل جراحت و زخم سطحی را به طور موقت ضدعفونی کرد بدون اینکه اتفاق حادی شکل بگیرد. از طرفی در سال‌‍‌های اخیر وقتی بیماری چون کرونا در جامعه گسترش پیدا کرد. همه متوجه شدند وجود چنین لوازم بهداشتی واجب است تا در هر جا و مکانی چندتایی از این بسته‌هاس تکی را با خود به همراه داشته باشند. به این ترتیب در صورت لزوم می‌توانند از آن استفاده کنند تا خود را از دچار شدن به هر نوع بیماری دور نگهداشت.

در مبنای کار برای تولید انواع پدهای الکلی به منسوجات بی‌بافت نیاز پیدا می‌کنیم. دستمال بی‌بافتی که به کمک دستگاه‌های مخصوصی در اندازه‌های 5 تا 6 سانتی برش داده می‌شود. و بعد به کمک دستگاه‌های مورد نظر در قسمت‌های مشخص شده قرار می‌گیرد تا الکل 70 و 80 درصد را به آن آغشته و به قسمت بسته‌بندی از نوع آلومینیوم برده شود. در نهایت هم پس از اتمام کار در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

مواد اولیه پد برای تولید پد الکلی

دستگاه‌های تولید انواع پد الکلی دستگاه‌های اتوماتیکی هستند که برای تولید محصولات بهداشتی توسط تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در قسمت قبلی به طور مختصر در مورد روند تولید انواع پدهای ضدعفونی‌کننده‌ی الکلی توضیحاتی دادیم. بایستی بدانید وقتی به مرحله خط تولید این نوع از منسوجات بدون بافت می‌رسید با انواع ماشین‌آلات و دستگاه‌هایی چون برش، وزن و غیره که هر کدام وظیفه‌ی مخصوص به خود را دارند روبرو می‌شوید.

در مرحله‌ای از تولید یکی از مواد اولیه و البته مهم برای ساخت پد‌های ضدعفونی کننده الکل‌ها هستند. البته بر حسب انواع کاربری نوع الکل استفاده شده هم تا حدودی می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ایزوپروپیل و الکل‌های اتیل الکل می‌تواند نمونه‌ای از این مواد استریل کننده برای ایجاد پد ضدعفونی‌کننده باشد.

به طور حتم در ادامه می‌خواهید در مورد خط تولید بیشتر بدانید.

همانطور که شاید از قبل اطلاع داشته باشید بایستی بدانید به منظور که اینکه در یک مکان و فضایی اقدام به تولید پد الکلی بکنید در کنار دستگاه‌های برش الیاف بی‌بافت به مخزن الکل هم برای به وجود آوردن انواع پد الکلی احتیاج پیدا می‌کنید. فقط یادتان باشد این مسئله زمانی میسر است که مخزن پر الکل باشد.

هنگامی که بحث تولید در هر جا با هر عنوانی مطرح می‌شود. برای اینکه بتوانید افراد و مخاطبین بیشماری را به سوی خود جذب کنید تا از محصولات شما استفاده کنند. در اولین گام هدف هر تولید‌کننده‌ای بایستی تولید کالا و محصول مرغوب و باکیفیت باشد.

برای اطلاع از مهمترین ویژگی‌های دستگاه‌های تولید پد الکلی می‌توانید به بخش بعدی مراجعه کنید.

پد‌های الکلی

ویژگی‌های دستگاه‌های تولید پد الکلی

به طور حتم مهمترین ویژگی دستگاه‌های تولید انواع پد الکلی می‌تواند اتوماتیک بودن آن باشد. وقتی در دنیایی زندگی می‌کنیم که سرعت همه بخش‌های زندگی‌ ما دستخوش تغییر کرده است. بنابراین وقتی می‌توان پدهای الکلی را بدون کمترین دخالت دست و در ادامه با نیروی انسانی به مرحله تولید رساند. پس بی‌دلیل نیست که بیشتر تولید در کمترین زمان را می‌تواند ایجاد نمود.

هزینه‌های کم

وقتی می‌توان به کمک تجهیزات و ماشین آلات مسئله تولید پدهای ضدعفونی‌کننده با کمترین هزینه‌ها به مرحله تولید رساند چرا این کار را نکنیم. به خصوص از آنجایی که با دستگا‌ه‌های بادوامی روبرو هستیم. پس با این تفاصیل هزینه کمتری برای تعمیرات آن صرف خواهد شد.

ایمنی بالا

از آنجایی که اگر از نزدیک دستگاه‌های تولید پدهای ضدعفونی‌کننده را دیده باشید. متوجه می‌شوید برای امنیت بیشتر روی خود این نوع از ماشین‌آلات پوشش شیشه‌ای در بر گرفته شده است.

سرعت بالای تولید

چنانچه می‌خواهید بدانید بر حسب زمانی چون یک دقیقه چقدر می‌توانید محصولات بهداشتی مانند پدهای پاک‌کننده الکلی را تولید کنید. می‌توان چنین گفت که بر حسب هدف خود به طور میانگین در هر دقیقه 60 الی 120 پد الکلی را تولید و روانه بازار کنید.

ویژگی‌های دیگری هم می‌توانستیم در این بخش مطرح کنیم، منتها ما تلاش کردیم فقط به مهمترین خصوصیات دستگاه‌ تولید پد الکلی اشاره کنیم.

انواع دستگاه پد الکلی

در این بخش می‌خواهیم برای دقایقی کوتاه در مورد دستگاه‌هایی که در تولید انواع پد الکلی با شما به گفتگو بپردازیم. به طور حتم این روزها وقتی بحث دستگاه صحبت به میان می‌آید بایستی سرعت و دقت را چاشنی کار کرد.

ابتدا بایستی بدانید به کمک این گونه تجهیزات می‌توان به غیر از پد‌های الکلی در سایر بخش‌ها هم از جمله تولید دستمال‌های کاغذی در شکل و فرم‌های مختلف، پدهای لاک پاک کن و… مورد استفاده قرار داد. همه ماشین‌هایی که به منظور ساخت پد الکلی مورد استفاده قرار می‌گیرد اتومات هستند. از طرفی، بر حسب کاربری داشتن انواعی از این گونه تجهیزات و ماشین‌آلات طبیعی است. دستگاه‌ها می‌توانند از تا کردن پارچه‌های بی‌بافت، مخزن الکل، آغشته کردن الکل به پارچه‌ها، برش پارچه‌ها، ماشین آلات بسته‌بندی و … را شامل شود.

در پایان مجموعه تولیدی آواسان امیدوار است نکات ارائه شده در این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *